Žáci se slabším prospěchem pracovali svým tempem, měli možnost při práci s textem číst opravdu s porozuměním, poslech několikrát zopakovat, zaměřit se na gramatické jevy, kterým při společné výuce neporozuměli v dostatečné míře. Příznivě působilo i to, že celá skupina byla na srovnatelné úrovni a žáci se před sebou neostýchali anglicky mluvit. Toto vše se projevilo na zlepšení prospěchu téměř všech žáků o jeden, v některých případech i o dva stupně.
Žáci se silnějším prospěchem také ocenili možnost pracovat dle svých schopností, měli možnost věnovat se více rozhovorům na témata dle jejich výběru, pracovat s texty bez překladu, s využitím metody doplňujících otázek. Anglický jazyk mohli poznat i prostřednictvím kvízů, her se slovy, poznat některé rozdíly mezi britskou a americkou angličtinou. Možnost individuálního přístupu v tomto případě značně přispěla k rozvoji jejich komunikačních kompetencí.
Copyright © 2017 - 2024 | Střední průmyslová škola stavební Mělník &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvroba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies